AKTUALNOŚCI

Awaria telefonu stacjonarnego
Informujemy, że nastąpiła awaria telefonu stacjonarnego (672580366).
Proszę o kontakt na numer 508 498 430 – sekretariat WAW.
O ponownym działaniu telefonu stacjonarnego poinformujemy.

Komunikat Dyrektora ZSN WAW
WAŁCZ, DNIA 22.11.2023r.
UWAGA SLUCHACZE SEMESTRU VB !!!
EGZAMIN Z CHEMII W TERMINIE DODATKOWYM
(DLA PAŃSTWA KTÓRZY NIE ZDAWALI W TERMINIE GŁÓWNYM)
ODBĘDZIE SIĘ DNIA 25.11.2023r. (sobota)
O GODZINIE 14:20
W SALI NR 9.
WARUNKIEM PRZYSTĄPIENIA DO EGZAMINU W TERMINIE DODATKOWYM JEST UISZCZENIE OPŁATY W WYSOKOŚCI 50zł.
W SEKRETARIACIE LUB NA KONTO SZKOŁY.
UWAGA SLUCHACZE SEMESTRU IIIA !!!
EGZAMIN Z HISTORII W TERMINIE DODATKOWYM
(DLA PAŃSTWA KTÓRZY NIE ZDAWALI W TERMINIE GŁÓWNYM)
ODBĘDZIE SIĘ DNIA 02.12.2023r.
O GODZINIE 15:10
W SALI NR 10.
WARUNKIEM PRZYSTĄPIENIA DO EGZAMINU W TERMINIE DODATKOWYM JEST UISZCZENIE OPŁATY W WYSOKOŚCI 50zł.
W SEKRETARIACIE LUB NA KONTO SZKOŁY.
DYREKTOR ZSN WAW:
Jacek Łuszczyk

Próbny Egzamin Zawodowy T. BHP III
Wałcz, dn. 21.11.2023r.
UWAGA !!!
W dniu 02.12.2023r. o godzinie 9:00 odbędzie się próbny egzamin zawodowy
(część pisemna – forma komputerowa)
dla semestru III Technik BHP
w sali 28.
W związku z powyższym zajęcia dla semestru VIIC LOD w godzinach 08:30 – 13:25
(matematyka, fizyka)
odbywać się będą w sali 128 (I piętro).
O 13:30 (j.polski) słuchacze semestru VIIC, przechodzą do sali 28 (parter).
Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
DYREKTOR ZSN WAW:
Jacek Łuszczyk

UWAGA ZMIANA W HARMONOGRAMIE ZJAZDÓW
Uwaga! Nastąpiła zmiana w harmonogramie zjazdów na rok szkolny 2023 / 2024 .
Zjazd nr 9 będzie odbywać się w dniach 01-02.12.023 r. dla wszystkich grup.
Proszę o uważne śledzenie planu na ten zjazd. !!

DZIEŃ EDUKACJI NARODOWEJ 2023
Z OKAZJI DNIA EDUKACJI NARODOWEJ
WSZYSTKIM NAUCZYCIELOM I PRACOWNIKOM
SKŁADAMY NAJSERDECZNIEJSZE ŻYCZENIA
DUŻO ZDROWIA, WSZELKIEJ POMYŚLNOŚCI
W ŻYCIU OSOBISTYM ORAZ SUKCESÓW
W PRACY ZAWODOWEJ.

Czesne !! Przypomnienie
Przypominamy o opłaceniu czesnego !
Wszystkie osoby, które nie dokonały opłaty zostały poinformowane telefonicznie lub przez sms.
Czesne należy wpłacić do 15 każdego m-ca za miesiąc z „góry” .
Płatność możliwa w sekretariacie szkoły (gotówką) lub na konto szkoły.
Jeśli płatności dokonuje się na konto szkoły proszę w tytule wpisać: „Imię i Nazwisko (za kogo) i miesiąc (za jaki dokonywany jest przelew).

Aktualizacja adresu email przez zdających – dot. egzaminu zawodowego T. BHP
Uwaga!
wszyscy słuchacze T. BHP – Szkoła policealna. Okręgowa Komisja Egzaminacyjna wdraża nową funkcjonalność w portalu zdającego poprzez który mogą Państwo sprawdzić wyniki egzaminów. Poniżej przesyłam instrukcję co należy zrobić w portalu zdającego.
„Aktualizacja adresu e-mail przez zdających – opis nowej funkcjonalności
Po wdrożeniu nowej funkcjonalności każdy zdający po zalogowaniu zobaczy poniższy ekran.
Zdający w pierwszym kroku otrzyma informację o aktualnie przypisanym adresie email do jego konta w SIOEPKZ.
Dostępne będą dwie opcje do wyboru w formie radiobuttonów:
* Potwierdzam obecny adres – zaznaczenie powoduje, że obecny adres pozostaje na koncie bez zmian, a zdający zostanie oznaczony, że wykonał aktualizację adresu. Nie będzie się dla takich osób pojawiał komunikat o konieczności potwierdzenia emaila do momentu
wymuszenia takiej weryfikacji z poziomu Administratora.
*Chcę ustawić inny adres – po zaznaczeniu pojawia się pole tekstowe z etykietą “Wpisz
adres email”, tak jak na zrzucie poniżej:
Wymagane jest zaznaczenie przynajmniej jednego pola wyboru, a w momencie wybrania opcji “chcę ustawić inny adres” wymagane jest także pole tekstowe, walidowane względem wzorca
adresu email. Do momentu potwierdzenia adresu, zdający nie będzie mógł przejść na inną
zakładkę.
Komunikaty walidacji:
– w przypadku braku zaznaczenia pola wyboru – komentarz w kolorze czerwonym
“Dokonaj wyboru jednej z opcji”
– w przypadku, gdy zaznaczono “Potwierdzam obecny adres”, ale obecny adres jest pusty, albo nie spełnia wzorca adresu email, albo ma wartość “wpisz@adres.email” –
komentarz: Obecny adres email jest nieprawidłowy.
Zaznacz opcję “Chcę ustawić inny adres” i podaj prawidłowy adres email.
*w przypadku braku adresu email w polu tekstowym, albo nie spełnia wzorca adresu
email, albo ma wartość “wpisz@adres.email” – pole jest obwiedzione czerwoną ramką i komentarz: “Wprowadź poprawny adres email”
Adres wprowadzony w polu “Wpisz adres email” zostanie zaktualizowany na koncie zdającego, a sam zdający zostanie oznaczony, że wykonał aktualizację adresu. Nie będzie się dla takich
osób pojawiał komunikat o konieczności potwierdzenia emaila do momentu wymuszenia takiej weryfikacji z poziomu Administratora.
Potwierdzenie adresu mailowego spowoduje, że zdający sam będzie mógł zdecydować, czy podany przez szkołę adres jest prawidłowy. Jeżeli zauważy błąd będzie mógł go od razu
skorygować, a to spowoduje, że w razie potrzeby resetu hasła wiadomość z kodem aktywacyjnym przyjdzie na potwierdzony adres mailowy.”
W praktyce oznacza to, że osoby, które mają już założone konto na portalu zdającego muszę się na nie zalogować i potwierdzić adres email lub podać inny adres email.
Osoby, które nie mają założonego konta w portalu zdającego proszone są o podejście do sekretariatu szkoły w celu odebrania kodu aktywacyjnego do portalu.

Nabór na Technik Administracji
Tegoroczny nabór na kierunku Technik Administracji w Szkole Policealnej Wałeckiej Akademii Wiedzy zostaje zawieszony do przyszłego roku szkolnego 2024/2025 z powodów organizacyjnych.
Zapraszamy serdecznie na rok szkolny 2024/2025.

CZESNE!
Przypominamy o obowiązku opłacenia czesnego za wrzesień do 22.09.2023. r.
Opłata dotyczy tylko osób przyjętych w roku szkolnym 2023/2024

Przypomnienie
Przypominamy, że rok szkolny 2023 / 2024 rozpoczął się w dniu 16.09.2023 r.
Wszystkim osobom, które złożyły podania na nowy rok szkolny przypominamy o obowiązku uczestnictwa w zajęciach.
Aktualny plan zajęć znajduje się na stronie www.waw.zwa.pl —–> zakładka PLAN ZAJĘĆ —–> (pod harmonogram zjazdów znajduje się plik z planem)
po kliknięciu na obowiązującą datę otworzy się plan zajęć.